Blogroll

Thursday, April 1, 2010

No story, but still want to update

Hari nie ttba ada semangat nk update blog..normally, ader citer x malas nak update..ari nie xder citer tpi nak update plak..ntah pape akunie...sementara menunggu 5.30 nie pesalahnyer aku melepaskan rasa kat blog nie kan..xsalah rasanye..tengok blog members, sumer citer pasal april fool..rupenye hari ni dah 1april dh..

Aku jrg menyambut april fool nie..cume teringat zaman mula masuk hostel lu, form1.. aku n member yang laen berpakat kenakan member sorang nie...kata baju dia kotor ada blood...dh akil baligh la kononyer..dier punyer terkejut..sampai xmo bgn..pucat lesi..kesian kat dier...tpi kenakan dia xlama, sekejap jer..just for fun n nk tgk reaction dier...apapon dier dah kawen skunk..xtau dh ada baby ke blom..katanya nak pregnant sama2..hehehe...

act nak wish Heppy wedding anniverssary to my big sister Teany Noor bt Samilan. wlpn rasanye dia x follow blog nie, tpi still nak wishing kat cni gak..1 april ler along kawen ngn pilihan hati dier Abg Bilal..Aku ingt date die kawen sebab masa tue aku lagi 2week left tuk abiskan practical kat MASkargo. Dapat la cuti awal, masa angah kawen dlu xdapat cuti awal..sebb baru masuk.

Aku doakan semoga dia cepat2 dapat baby..Sian kat die susah nak conceive sbb xduk sekali ngn husband dier. Dah 4yrs since 2006 lagi sejak diorg kawen xdok sekali..Dia kat shah alam, abang bilal kat ipoh. Tpi alhamdulillah, kami ada parents yang sgt memahami dan xmendesak kami tuk ada baby.. Kalo org laen dh kena ngata dah ngn parents dia kan..Sama2 la kiter berusaha ye along.

Okiess..tepat masanye..nk dekat 5.30..sila kemas desk anda dan balik..yehaaaa

Template by:

Free Blog Templates