Blogroll

Sunday, April 25, 2010

protege mentor 4

semalam tertengok rancangan mentor kat TV3..ttba en suami terhenti seketika dekat depan tv..and suddenly ayat nie terkeluar "cam kenal jer"..rupanya2 mentor azmeer adalah x-student UTeM..Nani..saya lupa plak dia amik coz apa..saya xberapa rapat dengan dia tpi pernah la keluar beberapa kali ngn dia..tpi dia mmg kenal sangat dgn en suami saya..
last jumpa kat alamanda putrajaya, tue pon pertemuan yang xdirancag..terserempak..she's a very nice person..apa yang saya perhatikan sepanjang mengenali dia, dia mmg sgt respect kat org..
so, i wish u luck nani..hopefully you will win the competition.
korang ex-UTeM..nani nie sore dia mmg clas..selalu nyanyi time konvo Utem..
sama2 la undi dia (w/pun aku rasa aku xkan mengundi tpi nak promote gak...heheheh)

Template by:

Free Blog Templates