Blogroll

Tuesday, April 27, 2010

Bulan May

Beberapa hari lagi nak masuk May..means xlama lagi segala-galanya akan jadi baru bagi saya terutama sekali dari segi financial..insyaallah, hjg bulan 5 nie akan dapat kunci..then, selepas2 segala2 nya selesai saya akan berusaha untuk pindah rumah supaya saya tidak membazirkan wang saya ke rumah sewa...tpi bilakah hari itu akan tiba saya xpasti...bnyk preparation nak kena buat before move in to new house...tgh mencari2 quotation plaster ceiling yang murah..any recommendation???

erm...bulan may nie jugak insuran+rotex kancil saya mati...duit untuk tue pon kena sediakn...bdget lagi..tpi alhamdulillah, cimb bank call td untuk remind due date rotex..saya pon bleh lupa..n saya mintak dia arrange kan sume.. n u know, boleh buat ansuran plak tue selama 6bln...alhamdulillah, duit yg ada tue  boleh rolling tuk plaster ceiling plak..

n tadi pon, barang yang saya order dah dapat...heheheh...blik keje nie bleh pi amik..besnyer..wlpn org laen dah ramai yg ada, tpi saya sgt suka sbb saya dapat jugak memilikinya...heheheh..

bulan May gak, 1 of my best friend, Azuraini Azmi akan melalui hari bahagianyer dgn Azhar...well, kitorg sumer ni satu sekolah dlu..dlu maen tarik2 tali, xsangka jodoh diorg akhirnya dtg jugak..congrate both of u dear..wah, xsabar nak pi wedding korang nnti..

apa lagi pasal bulan 5 ek..owh..hari ibu means ia juga birthday my mom..aku nak beli present apa ek..any ideas...mak pon dah mula bisnes dah..hopefully mak success..i love u  mom

and bln 5 nie gak aku decide tuk last amik injection..nak stop pah tue..so bln 6 nnt dh bleh start conceive..hopefully aku dh recover sebaiknya n dah boleh menambah umat Nabi Muhammad..Insyaallah.. U all, pray for me k..

0 MSG HERE:):

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates