Blogroll

Monday, March 29, 2010

Ungu-Andai Ku tahu

lagu nie mgkin dh lama, tpi bagi sesiapa yang xmenyedarinya..sekiranya menghayati lagu ini akan timbul keinsafan di hati kiter...penuh makna yang tersirat...marila kiter hayati sama-sama sebagai pedoman untuk meneruskan hidup ini


Andai ku tahu
Kapan tiba ajalku
Ku akan memohon tuhan tolong panjangkan umurku

andai ku tahu
kapan tiba masaku
ku akan memohon tuhan jangan kau ambil nyawaku
aku takut akan semua dosa-doaku
aku takut dosa yang terus membayangiku

 andai ku tahu
malaikatmu akan menjemputku
izinkan aku mengucap kata taubat padamu
aku takut akan segala dosa-dosaku
aku takut dosa yang terus membayangiku

ampuni aku dari segala dosa-dosaku
ampuni aku menangis ku bertaubat padamu
aku manusia yang takut neraka
namun aku juga tak pantas di syurga

andai ku tahu
kapan tiba ajalku
izinkan aku mengucap kata taubat padamu
aku takut akan semua dosa-dosaku
aku takut dosa yang terus membayangiku
ampuni aku dari segala dosa-dosaku
ampuni aku menangis ku bertaubat padamu


*renung-renungkan la..selamat beramal


Template by:

Free Blog Templates