Blogroll

Monday, December 1, 2014

Set Skincare Shaklee NutriWhite

Alhamdulillah..

Akhirnya keinginan nak ada skincare Nutriwhite tercapai jugak..
Sebenarnya aim nak pakai SKII..

setelah berkurun dapatlah jugak
husband belikan atas flight masa dia outstation ke sabah
beli treatment essence je pun..

tapi bila husband kata harga dia RM300++
Ya Allah, menyesalnya..
kalo tau baik beli NutriWhite
sebab ada yang kata NutriWHite Shaklee ni setanding dengan SKII
n of course harga dia lebih murah

saya nak set Shaklee Nutriwhite yang ni
Skincare Nutriwhite

tapi saya hanya dapat yang ni

set basic je
kira ok la kan...

kat bawah ni ialah produk yang saya beli..

1.Gentle Deep Foaming Cleanser
2.Soothing Radiance Whitening Softener
3.Ultimate Protection Whitening Lotion

kalo budget kecil boleh amik yang no 1 & 2.. tu mmg yang combination yang basic..
boleh mulakan juga ngn yang no 1..

kalo ada xtra budget lagi boleh tambah no 3.. sebelum tue kena lah ada yang ni jugak
Daily Defense Whitening Essence

yang ni saya tak ..
owh ye yang no 2 tu bertindak sebagai toner jugak..

sebelum saya tamatkan post saya, saya sharekan jugak harga untuk Skincare NutriWhite ni

harga sama untuk semenanjung dan sabah sarawak ye


Gentle Action Make-Up Remover
150 ml
95
Gentle Deep Foaming Cleanser
150 ml
119
Soothing Radiance Whitening Softener
150 ml
138
Daily Defense Whitening Essence
30 ml
231
Ultimate Protection Whitening Lotion
50 ml
200
Overnight Renewal Whitening Cream
48 g
225
Spot Whitening Treatment
10 ml
150

kalo ada sapa2 nak cuba set ni..boleh whatsapp saya
0192648121


0 MSG HERE:):

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates