Blogroll

Wednesday, December 3, 2014

Beli Shaklee Guna Credit Card Debit Card

Assalamualaikum

Hai Semua..
Sekarang ni Shaklee lebih mudah apabila customer yang bukan ahli boleh beli secara terus dengan Shaklee sendiri.. Dan ia juga adalah berita baik bila mana mereka yang sayangkan cash boleh buat pembelian dengan credit card ataupun debit card.

Tapi ingat, bagi mereka yang buat pembelian guna credit card pastikan anda buat pembayaran semula credit card anda secepat mungkin bagi mengelakkan bil melambung tinggi. Kalau xbuat bayaran seawal yang mungkin, jangan pula salahkan shaklee sebab beli produk guna credit card..

Ok, harini saya nak tunjukkam step macam mana nak beli Shaklee guna credit card ataupun debit card.

Step 1
☞ bila anda buka blog saya and nampak mana-mana gambar untuk purchase order seperti kat gambar ni, klik pada gambar tersbut.



Step 2
☞Anda akan dibawa masuk terus ke page seperti di bawah ni. Anda boleh baca dan cuba fahami agreement yang ada. Seterusnya tick pada bahagian agree

Step 3
☞ Tick pada produk shaklee yang anda ingin beli. Jangan lupa untuk masukkan jumlah kuantiti produk yang anda inginkan.
☞Untuk makluman senarai barang yang ada adalah bergantung pada entry tersebut. Sekiranya entry tersebut berkenaan denagn Nutriwhite, maka produk yang ada dalam web tersebut adalah Nutriwhite sahaja.
**Set Nutriwhite sangat laris. Tengok dah out of stock dah**

Step 4
Jangan lupa untuk tekan butang CHECKOUT setelah memilih produk yang anda inginkan..

Step 5
Masukkan info peribadi anda. Pastikan maklumat tepat dan tekan butang CONTINUE. Paparan jumlah harga produk akan keluar dan seterusnya tekan butang PROCEED WITH PAYMENT.

Step 6
Masukkan nombor credit/ debit card anda dan seterusnya klik confirm payment. Order akan diproses sekiranya transaksi berjaya dan anda akan menerima MSOS code. Masukkan kad tersebut dan anda akan menerima page verification untuk anda cetak resit anda. Resit rasmi juga akan diterima melalui email.

Step 7
Siap. Anda akan dapat resit order seperti dibawah. Print order anda boleh tekan untuk cetak resit anda. Di bawahnye adalah maklumat pembelian anda.

Senang kan. Dah tiada masalah untuk beli produk shaklee menggunakan credit card ataupun debit card.  Kalo tak nak susah-susah boleh terus whatsapp saya untuk order.

Jangan lupa, selepas membuat pembelian anda boleh whatsapp saya juga untuk dapatkan cara pengambilan vitamin ataupun penggunaan produk yang lain

Whatsapp ke 0192648121
SELAMAT MENCUBA
KEKAL SIHAT, CANTIK DAN CERGAS DENGAN SHAKLEE


0 MSG HERE:):

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates