Blogroll

Saturday, November 29, 2014

Pencuci muka paling best

ASSALAMUALAIKUM..

Hari  ni saya nak cerita pencuci muka paling best yang pernah saya guna..
saya ni suka tukar2 produk
dan alhamdulillah kulit ni xde masalah
xdelah timbul jerawat bila tukar-tukar produk

ok..ni list senarai produk yang pernah saya guna n pendapat saya


1. Safi Mentimun 
(paling best..pencuci muka n krim dia..guna since form 1)
2. safi manggis 
(ni pun best..pakai pencuci muka jer..rasa kulit lembut n lebih cerah)
3. safi rania
(pun ok tapi xberapa sesuai dgn krim malam, kulit jadi berminyak n jerawat suka keluar)
4. safi balqis
(ni macam xsesuai sbb rasa kulit xde perubahan)
5. Tanaka white (trial pek set, lenggkap)
(xberapa best sbb rasa xde perubahan..)
6.nano white (beli lengkap, botol besar lagi)
ni pun xsesuai rasa kulit cam bertambah kusam
7. nivea
(rasa biasa-biasa..tpi ada rasa kulit lebih cerah)
8. secreatleaf
(best jugak, rasa kulit lebih lembut)
9. sabun susu beras
( ni pun best, jerawat xde..tapi kena pakai mosturizer sbb rasa agak kering after pakai sabun ni)

Nampak kan, saya adalah pengguna tegar safi..bila cuba produk lain, saya akan kembali
pada safi mentimun ..

Dan sekarang saya nak beralih pulak pada nutriwhite shaklee..
saya yakin dgn kerberkesanan dia
tambahan ada yang kata ia setanding dgn sk11..

huhuhu..teringin nak sk11
baru dapat pakai treatment essence dia..
harga lebih mahal dari nutriwhite..

sape nak cuba nutriwhite nie boleh la whatsapp saya

whatsapp
0192648121

0 MSG HERE:):

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates