Blogroll

Tuesday, June 24, 2014

Berpuasa dengan performance drink

Misi mengganti puasa hampir tercapai.. habis hari ni ada 1 hari lagi..
moga2 dipermudahkan..doakan saya yea..

dalam sebulan ni ada 9 hari saya kena ganti pose..jmlh yg kena gnti 11 hari..
3hari dah ganti last month..

seriously, hari2 awal ganti puasa saya amat letih..balik umah longlai..nak masak pun xlarat..
yela, dah la breastfeed anak..hari2 xkali pam kat ofis..
1st session ok lagi..
2nd session bertahan..
masuk 3rd session mmg nak pitam la..

mmg xleh jadi..dlm kepala dah set, 'gaji ni aku kena beli performance drink, standby tuk bulan pose nnt'

Alhamdulillah, mmg saya beli, tgh bulan hari tu..
xtunggu gaji sbb banyak lagi nak kena ganti..

semalam, harini, syukur..
dah xlonglai, dah x melepek..mmg xrasa dehydrated walaupun ada rasa cam nak mnm air..
kalo x, after buka pose, mnm la bergelas2 air pun mmg xpuas..



and 1 more thing, weekend hari tu, hari ahad pergi pesta flora 2014 kat putrajaya tu..
b4 kuar siap2 bancuh 2 sudu performance drink..

Alhamdulillah, tgh panas terik tu xrasa kering sgt tekak ni..
even saya breastfeeding..

Syukur.. dipermudahkan

so, saya sangat2 rekemen to ibu mengandung, ibu breastfeed, ibu2 yg selalu kesian tgk anak puasa tapi x bagi diorang berbuka..dapatkan la performance drink ni..
mmg berbaloi2..satu family boleh minum
kalo suami yg seharian buat kerja berat pun saya syorkan

yg penting standby duit ,xmahal pun
cuma RM82.50 shj..

so kalo ada sape2 yang nak order dari saya pun boleh..
nak dapatkan dari SID yg berdekatan pun boleh..

JOM KITA CERGAS BERPUASA


0 MSG HERE:):

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates