Blogroll

Thursday, September 3, 2009

**Tunggu Balik**

hmmm...apa mksud title nie sbenanya...
act..aku tgh tggu waktu untuk blik kerja
disaat isteri-isteri berhempas pulas didapur menyediakan menu berbuka
aku msh di ofis mengadap pc...
xseprti org laen, waktu kerja dipendekkan menjelang pose..
aku plak bekerja seperti biasa...
apa2pon aku ttp menjalankn rutin seorang isteri..
menyediakan juadah berbuka...

kadang2 aku pelik, kenapa mseti ade shoutout
"thn pertama berpuasa bersama suami"
pada aku xder bezanya...
mgkin b4 pose, waktu blik aku sama..
n after blik aku terus masak tnpa melepak terlebih dahulu
sama seperti skunk...

mybe msa raya nnti aku akan rasa kelainan nyer..
yela, aku akan beraya di rumah sanak saudara yg x berapa di kenali...
tggu beberapa minggu lagi untuk waktu itu..

kla ...blik dlu...msak..masak...dan terus memasak..hehehe

0 MSG HERE:):

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates