Blogroll

Monday, June 6, 2011

segalanya kerana my little prince

sejak dah ada baby..perasaan nak shopping online mmg membuak2..pernah skali je shopping online..tue pon kat lelong.com..beli jam n perfume masa study dlu..n biler dah keje rasa nak shopping online tpi xberani sbb saya prefer tuk tgk sndiri barang tue..

tpi sejak izzul ada n masa confinement period haritu, perasaan nk shopping online dah bermula..tpi pujuk kan ati sabar...permulaan pertama (bkn shopping yer)...adalah redeem point bonuslink..so dapatla bouncer baby and diaper beg..alhamdulillah..sgt puas hati wlpn bouncer tue dah rosak (sepatutnya ada music n vibration, tpi xleh on plak), xkisahla..tpi simple dimple bouncer tue sgt membantu..izzul sgt lena tdo kat ctue..ibu betul2 senang hati..diaper beg pon sama..leh isi segala keperluan izzul biler pergi travel

n online shopping saya yang pertama adalah set b shaklee trial..khas tuk ibu breastfeeding...ini penting supaya saya boleh bekalkan susu n buat stok yang cukup tuk izzul b4 start keje nnt.. set trial nie saya beli from akak jannatul fadhilah yang sgt baek n sgt membantu..tpi xleh nak review lagi sbb saya blom start makan lagi..

next item yg saya beli ialah botol tommee tippee dari member masa kat matrik dlu..credit tue zura...baru jer smpai td...

n now saya plan tuk beli baby sling plak kat sini. tggu reply dr owner ada lgi x barangnyer..kalo ada saya on nk beli:)


0 MSG HERE:):

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates