Blogroll

Sunday, June 5, 2011

í'm got it..thanks k.sue

Alhamdulillah, last saturday i'm got gud news from k.su (SIL)..dah ada org nak jaga izzul nnt biler saya pergi keje..currently, akak min cuma jaga 2 org budak, 4 thn n 2thn..n da gud news is kakak tue xkisah if nak bagi susu badan n dia xder masalah about it..thanks God..
so, pasnie saya xpayah pening pale mana nak tggl my izzul hafiy..pada dasarnya, planned nk tgglkan kat mak kat kampung, tpi riso mak terkejar2 nnt..mana nak jaga uwan, izzul lagi...wlpn mak xkisah tntg tue tpi mak kisahkan saya yang kena berjauhan dgn anak nnt..mampukah saya nak berjauhan ngn izzul..ntahler, bab tue saya x berani cakap..yg pasti biler keluar tanpa izzul hafiy saya akan terpk kalo2 dia bgn nak nyusu n menangis smpi xder suara...



so dah dapat pengasuh izzul nie..planning tue balik b.pahat 25/6 nie..nak train hantar izzul rumah pengasuh dia for 1 week..then balik cni semula habiskan masa dgn papa izzul pada 2/7 till 10/7 b4 mulakan kerja on 11/7..berdoa semoga izzul dapat pengasuh yang sangat  baek n dapat kawan2 yang juga baik n mempunyai manners yg sgt terpuji..xmo izzul terpengaruh if diorg x berperangai baek (perkara yg sgt dirisokan even blom pregnant masa tue)
nak discuss ngn kakak tue apa keperluan izzul hafiy yg saya perlu sediakan..maybe buaian or katil bayi or warmer..saya pon xtau..
yeay, nnt izzul hafiy ada kawan baru selain kakak zahra kat sana..

AND TO PAPA MUHAMMAD IZZUL HAFIY a.k.a EN SUAMI SAYA, get ready tuk ditinggalkan semula yer..after have been together for 1 months n half, we will be PJJ again...

doakan semoga surat permohonan pertukaran saya diluluskan yer..aminn

0 MSG HERE:):

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates