Blogroll

Sunday, December 5, 2010

it's almost 5 months

salam everybody....selamat petang....
mood petang nie agak bak wlpn hubby dah pulang semula ke banting..dah xder hujan lebat turun gara2 berpisah dgn dia...
alhamdulillah saya dah kuat,and maybe baby kat dalam nie bagi support kat ibu dia supaya x ngis...
cuba tgk kat ticker ats tue...19 weeks ok and it's mean my baby dah nearest 5mnths..only 1 week to go n pah nie bleh scan tuk tau gender plak...
saya sgt2 xsabar nak tau..tie dah tau leh la survey2 baju baby..
esok saya ada checkup yg seterusnya..checkup tanpa hubby di sisi...but this is first time pi cek up sorg2..selalu ada org teman..xperla..
alhamdulillah, baby saya xpenah buat hal..saya xpenah rasa senak perut ke, rsa perut mengeras atau sbginyer..kdg2 riso gak xrasa paper sbb biler tgk member yg baru 3bln lebih dah mula rasa something inside,
tpi my hubby ckp laen org laen rasanya...tpi the most 1 thing yang saya perasan, perut nie makin hari makin besar...and saya mengalami kegatalan pada perut yg teramat...(rasanya gara2 pakai baby oil nk kurang strecth mark, tpi nmpknyer menggaru terlebih plak skunk)..actly ada terbaca selaen bio oil, baby oil pun bleh pki, tpi nmpk gayanyer saya allergic la plak...
and 1 thing lagi, of course kekerapan ke toilet...itue sudah semenstiya kan...

act excited biler tau dh hmpir 5bln...owh lupa nak bgtau..wlpn hmpir 5bln, berat saya xnaek bnyk pon
b4 pregnat 47kg(susah payah nak naek nie), then 44.5, pah tue turun lagi 43.5 and now baru 46kg...see xbanyak kan...

baju semua still bleh pkai termasuk jeans but sya yang xselesa dah nak paki sluar...kat umah pon skunk berkaen batik jer..lebih comfort ....

hmmm, cm bnyk plak berceloteh padahal td xde idea pon..kla, doakan segalanya selamat yer..daaa

0 MSG HERE:):

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates