Blogroll

Thursday, December 9, 2010

--hari-hari yg berlalu--

campur tambah darab bahagi, maknanya hari nie dah masuk hari ke-15 aku di bumi batu pahat..tue tanda nya dah 15 hari jugakla berjauhan dgn en suami tercinta..seorg diri membelai perut yg semakin membesar...

agknyer smpi biler la keadaan nie akan berlaruan..perkara yg dipikirkan lebih kepada in future..kalo la baby nie lahir aku still kat cni lagi, kesiannya untuk pisahkan baby dari ayah dia...cnfirm2 la aku nak bawak baby sekali ngn aku..dah kater mind set nak fully bf..baby mestila sentiasa di sisi..

hmm..lupakan yang itu ceritakan yg skrg..so far experience baru kat adtec nie ok...lom ada masalah..awal2 masuk dah kena jga student exam..culture exam kat cni mmg totally different dekat u..so pendekatan pon mestilah berlainan..bukan dari segi exam, malah pembelajaran pon sama...



student kat cni bukan macam kat U yang dah sedia pandai...boleh berdikari..kat adtec nie diorg agak slow ckit..so bg pengajar baru nie kira experiment la untuk cari pendekatan yg sesuai spya diorg cepat paham..

lupa nak inform, kat bp nie duk ngn akak ipar..abg jarang ada sbb keje kat pontian..sib baek ada si chubby zahra..xderla bosan..blik umah mst xsaba nak jumpa dia..ceh, cm anak sendiri plak..dia plak pdai, agknyer tau kiter jrg dah dukung dia, bleh sik nak mntak dukung..ada sekali tue pi mall, bleh dia xmo jln semata2 nak dukung..pdhal en hubby ada mengofferkan diri, malah wani pon ada leh dukung dia..tpi xmo plak..nak acik dia nie gak..

adakah ini petanda bhwa bakal zuriat saya adalah boy..ntahler..just wait n see..apapun kehidupan harian saya tidaklah begitu membosankan kerana saya masih mempunyai family di sisi..tpi, kerinduan terhadap suami tetap bercambah hari demi hari...

0 MSG HERE:):

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates