Blogroll

Friday, March 18, 2011

42 days more to go

hmmm..ada lagi 42 hari..means lagi satu bulan 12 hari..kalo ikut 9bln 10 hari maksudnye ada lagi dalam 3minggu lebih je lagi..cam xcaya la plak..tpi harap sangat supaya dapat delivered kat sana..spaya hubby dapat temankan...hmm..3minggu lagi?sempat ke nak buat test amali untuk budak2 nie..riso plak rasanya..

cite pasal persediaan untuk sambut baby, saya buat ala kadar je...asalkan cukup untuk keperluan babu dah memadai....pampers baby baru je beli last week..tup2 blik ofis, ofismate bagi lagi pampers ada dalam 2 paket..alhamdulillah, rezeki anak...betul kata org, anak tue pembawa rezeki..wlpn dalam keadaan yang agk2 sakit, tpi masih ada rezeki lagi untuk si baby..



lpa plak, hari tue jumpa member hubby,xsemena2 dapat voucher gift giant rm200...alhamdulillah..a billion trillion thanks to diorg sume..me n hubby sgt menghargai...

owh..bby skunk tgh bergerak aktif..gaknya nak tolong iu dia naek kan uri semula kat atas..saya ada terbaca salah satu cara ialah bercakap ngn baby supaya bnykkn pergerakan..sbb uri bergerak ikut pergerakan baby..so, after checkup hri tu saya berborak ngn my baby..mintk tolong dia spya bawak uri pegi tempat asal..spya saya boleh deliver baby normal nnt..so far, after ckp mcm tue baby saya mmg terlebih aktif..setiap masa gerak..bila dia stop, saya tau mesti dia penat..

terasa gerakan pusingan dia tue..hopefully keadaa kembali normal..tpi baby jagn riso, wlpn xdapat bawa naek uri, ibu xmarah pon sayang...

saya berharap sgt dapat normal, teringin nak rasa pengalaman tue..teringin nak tau macam mana mak lahirkan saya..owh..harap2 masa bersalin nnt mak, abh n especially hubby adalh menjadi peneman saya nnt...

pls kawan2, tolong doakan kesejahteraan saya n baby..bile dah hampir due nie mula la pk yg bukan2...hmm..
eish, sila buang bayangan negatif OK...


0 MSG HERE:):

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates