Blogroll

Sunday, January 30, 2011

kesian hubby

hubby gerak balik td kul 11mlm..pastue patah balik sbb nset abg bilal tinggal..biler die tiba je, hubby terus kuar kete n pegi tepi longkang..sian hubby..sekali lagi dia muntah..sepanjang saya pregnant nie banyak kali dah hubby muntah...sebelom saya pindah johor lagi dia dah start muntah..masa tue bile dia hantar saya balik umah mak n dia blik banting sorang2 tanpa saya...adalah dalam beberapa kali muntah...

last week masa die hantar saya ke cni pon sama..n mlm nie skali lagi benda yang sama jadik lagi..sian hubby..adakah tue tanda2 saya ngn dia xleh berpisah???kalo saya yang tinggalkan dia xder plak dia muntah...kalo saya nangis saat nak blik johor, dia gelak jer..n skunk saat dia muntah saya pon gelak jer...



tpi sebenanya hati sedih,xde disamping dia saat dia memerlukan saya..

baru beberapa minit dia pergi, but i'm really miss him very much...huhuhuhu..cam xsabar jerk nak submit form mntak tukar




0 MSG HERE:):

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates