Blogroll

Thursday, July 22, 2010

Just My Life

hmmm..dah lama x meng'update' blog nie...perasaan yang teramat malas tuk mengupdate..saya bukanla seorag penulis yang baek and saya juga bukan pengarang cerita yang baek..kalo la saya nie mempunyai kelebihan yang itu pasti akan keluar satu novel hasil tulisan saya...haruslah berangan...hehhehehe


ttpi apapun saya adalah pembaca yang baek..sebb pembaca yang bae ni lah teringin nak ada blog sendiri...
at the end, cam hampeh plak..malas nak mengupdate...huhuhuhu
saya dah ada life baru skunk...nak tau apa???biarla menjadi rahsia till saya sendiri rasa nak bercerita..pada yang dah tau tue, pls keep it as our secret..i'm trust you guys..xleh citer lebih2, kang terkantoi plak...

weekend ni planning tuk mencuba nasib di xyratex and astro..ada peluang ke saya bekerja dgn mereka..layak ke saya nie...hmm, xkisahla...belom cuba belom tau..kadang2 org yang hebat berkata2, dialah yang layak dipanggiln ada jugak membuatkan interviewer naek muak tgk...maybe sbb nmpk over confident kot

tpi ada jugak xpandai ckp, xtau nak elobarate soklan pon boleh dapat..kesimpulannya, just be urself, tp mestilah menggunakan idea yang bernas and logik n macammana nak menyokong diri mengatakan anda layak...

hmm..rindu zaman blaja dulu...naper asik mengenang yang lama, naper x teruskan life yang baru nie...
nak buat macamne,,hidup kena teruskan jugak...hati ni bagai di tarik2 untuk smbung master..tpi tuela, kekuatan belom dtg lagi..almaklumler, lama dah meninggalkan zaman study..insyaallah, kalo diizinkan tuhan, akan dikecapi gak impian tue...

*lupa nak citer, kunci umah dah dapat..tpi cam xexcited plak nak masuk umah tue..ingt nak buat apa yang patut dalam tempoh setahun dari skunk..dah complete baru nk pindah masuk..after that xyah la pk pasal umah lagi...hopefully Dia restuilah impian saya n permudahkan la perjalanan kehidupan saya dan suami...
Aminnnn

0 MSG HERE:):

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates