Blogroll

Saturday, May 15, 2010

mission complete

seperti yang dirancang..semalam dalam kul 1115 kami tiba ke perjumpaan bersama AJK penduduk suria residence..semasa meeting, developer ada informed that dirang baru jerk sent letter untuk amik kunci..mybe next few days surat tue akan smpai n then kunci pon boleh amik..segala urusan api n air diorang dh settlekan tinggal kitorng nak bayar jerk kat diorg..any hidden payment yang kena bayar nnti akan diberitau kat surat tue nnt..unfortunately, meeting  is not under our expectation..ingat kan ada sesi suai kenal between residence rupanya just introduce AJK sedia ada jerk..hmm, xperla...Roughly, boleh dikatakan majority penduduk sana age within 30's above..hmm..xperla..xkisah..saya akn cuba berbaek2 dengan mereka even boleh dikatakan saya nie agak susah nak memulakan perkenalan dgn org yg xdikenali..but side my hubby,mmg xder masalah..dia terlalu pandai bergaul xkira usia..meeting adjourne about 12pm..kejap jerk meeting nyer..ikut schedule,dalam kul 1 baru abis...lupa nak beritau, masa meeting tue..ada beberapa contractor grill and kitchen cabinet turut menyibukkan diri..brochure berkenaan services diorg turut diedarkan..hmm..since kunci pon xdapat lagi, so sumer brochure just keep in..nnti, dh dapat kunci baru boleh contact n discuss diorg..

next mission is untuk survey barang2 keperluan untuk rumah baru..etc: kipas, lampu, and decoration item..
jalan2 kat nilai 3jumpa satu kedai nie yang lengkap dgn segala yang saya impikan..lampu punye price pon reasonable..mmg berbaloi saya rasa sebab survey kat kedai2 berhampiran, sumer nyer agak mahal..
then kipas 5bilah pon boleh dikatakan murah..start harga 150..skunk tgh sales sbb diorg nak abiskan stock..xtau sempat beli ke xni..harap akan dtg ada lagi..

abstract pics pon ada lagi tau..nie la yang selama nie saya carik..yang jenis 3pair tue..bnyk org pakai dh skunk tok decorate umah diorang..n sticker pown murah..only 10..pastu belian setiap 100 akan dapat free sticker..i like it..barang2 dia mmg superb and cantik..

KK home yang jual barangan english style pown dah bukak kat cnie..saya rasa harga dia quite ok..saya xtau tempat laen sbb blom survey, tpi rasanya dua kedai is below our expectation prices..

and last kedai yang kitorang survey ialah kedai tuk barangan cam bath tab, glass..
kat kedai nie pon saya jumpa ampaian baju yang jenis lipat tue..n of course saya akan dapatkan ia nnti..

rasanya pasnie saya dah xperlu survey tempat laen kot, ckupla 3 kedai nie..segala barang yang saya nak ada disini..lagipon dekat ngn umah baru nnti..so mmg xder masalah la..

*to ekin, jgn tanya aku downlight dia baper ek..sebab aku xsurvey pon downlight nie..aku survey kipas jerk wei
*to suzie, wei..kalo ko nak tgk kedai nie nnti aku boleh tunjukkan..tpi tuela..ko suka klasik kan..taste kita laen r suzie..tpi bnyk jerk kedai jati kat nilai nie

0 MSG HERE:):

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates