Blogroll

Monday, January 25, 2010

Isi masa

Now, dh pukul 5.35...still at office, is waiting for my husband...dier bary smpi kat putrajaya...hubby amik kos skunk xder kete..adik pinjam bawak blik kg..so, routine harian pi keje ngn uncle and blik ngn uncle..hubby amik kat umah nenek..tpi sebab uncle half day rini, check tgn dier yg tiba2 mulfunction since saturday ritu, so hubby la kena datang amik..

arini hubby nk blanja makan...pelik ker bunyi nyer..xderla pelik, tpi nie sbb hubby dapay komisyen lebih ckit...semalam quarter duit komisyen dah abis wat beli tv..suddenly tv tiba2 buat hal...xtau apa yg short kat dlm tue, skrin tiba2 xmo kuar..yang ade cume sound dier jerk...tpi mcm dgr radio la...gambar sumer xder...huhuh...sya pandang hubby, and hubby pandang saya...apalagi, siap2 mandi...then pegi senheng terus tamgkap satu tv 32'...hmm...asalnyer plan nak amik tv saya yang ada kat abah, tpi pk balik...tv tue dah bg kat abah, nnti kena pulang blik..better beli tv laen...melayang duit kami..Xperla...rezeki mata nie tuk tgk tv baru...heheheh

hubby baru kat putrajaya...n saya dh sorg2 kat office...mlm nie kene keje plak...sian hubby sorg2 kat rumah..mesti dia xlena tdo macam mana saya xlena biler dier outstation...huhhuhu..xperla, saya try cari keje laen..gstt pon gstt la jnji xperlu keje malam lagi...menjadi peneman setia hubby di kala malam...hehehhe...

0 MSG HERE:):

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates