Blogroll

Wednesday, June 17, 2009

#%$?bIIer SudAH BosAN)*&?$%

arini....18/06/09
huhuhu....sgt2 bosan...keje ader melambak
tpi sgt mls nk buat...huhuhu...awtnyer jadik cmner....
nk upload pics pon sgt mls...segalanya mals
n aku sememangnye sgt mls...

biler bosan ngn keje
mula la rasa nk cri keje laen...
bukak jobstreet..register kat career builder
update spa...mcm2 aku wat...
mana2 yg link ngn vacancy aku mesti open
sja nk jenguk...
tpi nk send resume...harammmmm...
tersngatler mls biler pk nk pi intebiu..
n aku sememangnyer sgt mls....

biler bosan ngn keje
mula la pk nk buat bisnes sendiri
mcm2 aku nk wat
bukak kedai mkan, jual tudung, aksesori
kolam ikan keli, tanam cendawan
mcam2 aku pk...tpi modalnyer ngnk ckup
neway aku pon dh start jual perfume n tdung
w/p untung x bnyk

biler bosan duk umah
aku mesti nk kuar jln2
cri mangsa tuk diajak berjalan
specially suzi n amri
cos aku pon tau diorg bosan
tpi lama dh x jumpa diorg
wlpn aku rasa bru last 2weeks diorg dtg umah
kalo x kua umah
aku akan mengemas umah the whole day
(almklumla kemas umah sekali seminggu)
n gosok bju me n hubby for a week
xkose nk gosok ari2
sememangnyer ak sgt mls

biler bosan kat alamanda
after married, me n hubby slalu pi alamanda
xkisahla window shopping or shopping
n biler bosan, xsmpi 30mnt kitong sh chow
xkose duk sna lama2
n biler bosan, hubby will call his friend
specially peng to accompany us
peng duk putrajaya
that's why sgt sng dier dtg
n biler peng bz with his work,
then we decide to go to k.dah's house
de 2nd plce for lepaking
sememangnyer aku sgt mls duk umah

biler bosan+bosan+bosan
aku cmnilah...mula mengarut kat blog
tulis ntah paper
wat keje mls...berangan lebih...
mengular tempat org laen...
n yang penting can't wait for 5.30pm
nk blik umah
xmo duk ofis llama
sememangnya aku sgt bosan disini




0 MSG HERE:):

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates