Blogroll

Monday, May 11, 2009

dPLI oH DpLI

dpli oh dpli
sesuai dgn title kat atas tue
aku nk citer psl dpli
Diploma Pendidikan Lepasan Ijazah


semalam..cek kat website
dgn dukaita aku gagal dlm peksa tue
aku xterkejut sgt
sedih tidak, hepi pon tdk
pda aku ada rahmat disebalik kegagalan
ceewahhhh...


salah stu sebab yg xmelayakkn aku
sbb aku penah tolak offer dlu
baru stat keje masa tue kan
baru sebulan keje
dh kena register masuk
lgipon masa aku apply tue pon sbb
aku xdapat keje lagi...
kira apply xikhlas la
msa tu pon xnyesal


dan aku rasa aku lebih rela untuk xdpat dpli tue
sebb kalo dpt pon bnyk perkara kena pk
wat pening kepala jerk nnti...
apapun aku kena go on ngn training aku skunk nie..

next time leh apply lagi dpli tue...

0 MSG HERE:):

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates